Onze manier van werken!
Via een vrijblijvend en laagdrempelig telefonisch gesprek kunnen wij inschatten welke Professional Organizer (PO) het beste kan helpen bij jouw desbetreffende behoefte/vraag. De PO zal daarna een afspraak met u maken voor een intake van ongeveer 1 uur.
Aan de hand van het intake gesprek maakt de PO-er een plan van aanpak. Vervolgens gaan jullie samen aan de slag met jouw doelen. De PO-er geeft richtlijnen en tips, zodat je daarna ook alleen aan de slag kan.
In het proces van opruimen en ordenen behouden we natuurlijk wat al goed gaat! En we zoeken samen naar methodieken die voor jou het beste werken. We kunnen ons richtten op het opruimen alleen, maar meestal is er ook behoefte aan het achterhalen van het waarom!
Ja het is een investering, maar wel een lange termijn investering die zichzelf 100% zeker uitbetaalt. Hoeveel geld en tijd kost het als je elke keer moet zoeken naar spullen? Hoeveel geld zou je ervoor over hebben om minder ruzies te hebben doordat je bijvoorbeeld gestrest bent door je drukke agenda?